sunshine

Good morning sunshine!

Idag är humöret på topp, trots att jag har en dag med en massa plugg framför mig. Solen skiner och jag är tvungen att rulla ner gardinerna här hemma för att inte bli bländad av den vita snön som glittrar där utanför. Jag får lite vårkänslor trots att det är fullt med snö utanför. Det är kallt, -3 grader, snö och sol - men ändå så känns det ganska långt ifrån vinter.

Man kanske skulle ta och ge sig ut på en promenad i vintervårsolen? Mamma jobbar hemifrån idag, så jag kanske kan få lite sällskap. Trots att jag egentligen ska plugga hela dagen så skadar det inte att ta sig utanför dörren en sväng också, och man kan ju lika bra passa på medan det är fint väder.

Annars, vad häder hos er idag?

Kommentarer
Postat av: BANANAS

Här är det iskallt ute, men solen skiner iaf =)Otroligt vad humöret påverkas av vädret ändå. Eller så är det då för mig iaf.

2009-02-17 @ 14:50:07
URL: http://theshitisbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0