16.29

Jag kan verkligen inte koncentrera mig idag, så det lär inte bli något pluggande för min del. Det suger verkligen, då jag hade behövt det så jäkla mycket, ligger back eftersom jag somnade igårkväll. Jag är hungrig och sugen på en massa, men kylen ekar av tomhet. Dagens i-landsproblem?

Anyway - har förmodligen lyckats få tag på medicin så jag ska slippa fler sådanna här o-produktiva dagar. Synundersökning har jag också hunnit att boka, redan imorgon ska jag till Smarteyes, får ge dem en chans till. Senast fick de en utskällning av min mamma då de var väldigt oproffessionella, men förhoppningsvis tog de åt sig av det vi sa.


Jag är rastlös idag och jag känner mig obekväm. Det är hela tiden någonting som gör att jag inte kan sitta still. Jag kan inte ens nätshoppa - och då är det illa! Får gå ut och rota lite mer i kylen och se vad jag hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0