20.49

Jag & pappa har ju planerat att åka över till USA i slutet av månaden för att hälsa på min syster, och då ska det shoppas rejält! Fast jag kommer ha dåligt med pengar, resan blev tidigare än vad jag trodde så jag har inte riktigt hunnit jobba ihop så mycket pengar. Men det är fortfarande lite tid kvar tills jag åker, så det ska nog lösa sig.

Anyway, när jag är fär borta ska jag spana efter dessa från Forever21, kostar inte mer än 32,80 dollar vilket motsvarar 280 kr!



Kollade vidare inne på Gojane.co, mina nyårsskor kommer ju därifrån från början även om jag köpte den oanvända från Tradera. Som vanligt hittade jag en massa fina skor, ska kolla upp om de har en butik där borta, eller bara en webshop.


Annars funderar jag STARKT på att beställa dessa snygga med nitar till min systers adress så jag har dem där när jag kommer. Det hade ju varit perfekt! De kostar bara 41 dollar, ungefär 350 kr - och visst är de sjukt snygga?


Hittade även dessa snygga som jag är sjukt sugen på. Hade jag haft lite mer pengar hade jag köpt dem allihop - jag älskar ju skor! Även fastän dessa inte är speciellt dyra så blir det ju en del i mängden, även om man får mycket för pengarna!









Eller ska man slå till på ett par färgglada, söta skor? När det gäller skor är jag ju annars mer för svart, läder, nitar - lite mer rockigt och tufft - snyggt till en blommig klänning eller ett sött linne. Men samtidigt älskar jag ju färg - speciellt på skor. Och grönt är favoriten. Så vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: W



Jäklar så snygga de första skorna var :D

2009-02-02 @ 21:34:09
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: Amanda

Elin.. jag kommer bli sjukt avis på dig!

2009-02-02 @ 22:23:29
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: Amanda

men du kommer handla helt fina saker, och uppleva hur mycket som helst..få en stämpel i passet.. de fick ju inte direkt jag..

2009-02-02 @ 23:05:57
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0