vakna!

God morgon!
Sitter i skolan och har precis haft min enda lektion idag, Samhäll B där vi pratade mycket om valet i Israel som äger rum idag. Väldigt intressant, speciellt då jag alltid har haft väldigt dålig koll på vad som egentligen ligger bakom konflikterna mellan israeler och palestinier då det är en oehört komplicerad konflikt.
Nu har jag alltså slutat men jag ska inte hem för det. Ikväll är det föräldrarmöte på skolan som vi tänkte crasha för att göra lite reklam för vårt projektarbete. Vi ska hålla en informationskväll om fotbolls- och ungdomsvåld som ska vara riktat till föräldrar till elever på vår skola. Datorn har jag med mig och jag och Alex hade tänkt plugga någon timme. Sedan blir det väl antagligen fika, som vanligt.

Slänger in ett klipp med Carolina Gynning från Vakna! Med the voice för någon dag sedan. Störtskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0