vila kanske?

Nu är jag hemma och har nyss ätit lite resten från igår. Huvudvärken spränger innenför mitt pannben och jag som hade tänkt plugga vill bara lägga mig ner i soffan och sova. Men det lär ju aldrig sluta bra, sover jag en stund nu kommer jag aldrig att somna ikväll och kommer då aldrig att komma upp imorgon bitti.
Huvudvärken blir då inte bättre av att sitta vid datorn kan jag säga, trots att jag har skärmens ljusstyrka inställd på minimum så får jag kisa för att kunna se någonting då mina ögon tydligen tycker ljuset är för starkt.


ungefär såhär känner jag mig just nu


Nej, det här håller inte! Får lägga datorn åt sidan och gå och dricka ett glas Bamyl Koffein - brustabletter mot huvudvärk som behandlar bara huvudvärken. Bättre än alvedon, ipren och liknande som behandlar hela kroppen. Aldrig bra att proppa i sig för mycket läkemedel och onädiga verkningsämnen.


Later!

Kommentarer
Postat av: Nora

Ååå du hade sjukt cool header!:)

2009-02-09 @ 18:18:53
URL: http://norawidahl.blogg.se/
Postat av: k

jag har bytt design, och det var inte jag som hade gjort den. jag ska aldrig mer lita på folk från internet, och jag tycker jenny är orättvis, för jag får inte ens förklara mig. hon svarar inte på mina kommentarer eller mail, hon svarar inte alls. ville bara be om ursäkt! känner mig dum

2009-02-09 @ 18:58:12
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0