00:27

Hej min försummade blogg! Jag tänkte att idag kunde jag göra en liten comeback och uppdatera om vad som har hänt sedan jag senast kom på att jag faktiskt hade en blogg. Jag har en tendens att glömma bort det, nämligen. Gud, tur att jag inte har någon stor blogg. Det hade ju aldrig gått alls. Så, vad har hänt sedan sist?

Nyårsafton - kvällen med stort K!

Jag ser alltid fram emot nyår så himla mycket, jag tycker det är kul att ha en speciell kväll där alla verkligen klär upp sig lite extra och fixar och donar. Jag tycker det är skönt att det finns en dag då man verkligen kan få klä upp sig till max utan att det på något sätt blir för mycket. För ingenting blir för mycket på nyår. Eller jo, oftast blir det för mycket av champagnen.



Såhär såg jag iallafall ut innan på kvällen.
Klänning från Lipsy
svarta strumpbyxor från H&M
och skor från Gojane
+
kort, svart kavaj från VeroModa och kuvertväska från Monki + pälsjacka



Kvällen var mycket lyckad! Gjorde mig ordning hemma tillsammans med Jonte och min vän Anna, hade även lite fördrink här innan vi tog bussen till stan. Trerätters på Centiliter&Gram på Lilla Torg där det senare blev fest och ett himla skålade vid tolvslaget tillsammans med en massa goda vänner. Träffade även gamla barndomskompisar som jag inte sett på flera år, sådant är alltid extra kul och kräver ännu mer skålande. Som alltid. Någon gång efter ett (eller vad som helst, ingen tidsuppfattning alls!) så gick vi vidare till Etagé och tack vare Rogge slapp vi den långa kön och gick direkt in. Ända tråkiga är att ingen frågade efter leg på hela kvällen, inte ens på Etagé där det var 25. Har inte fårr visa mitt fina körkort ännu ju.
Anyway, jag tror åldern börjar ta ut sin rätt (eller champagnen) för vid tre-tiden fick jag världens huvudvärk, så jag fick skynda mig att hämta ut min jacka och springa på is i mina 12 cm's klackar för att hinna med sista bussen hem.

Tack alla för en underbart rolig kväll! Bilder från kvällen kommer upp lite senare!


Later.

Kommentarer
Postat av: klara

coola skor!!

2009-01-06 @ 17:02:19
URL: http://justyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0