17.02 förkyld

Goddagens bloggen, läget idag?
Själv håller jag på att dra på mig en kraftig förkylning, förstår genast varför jag kände mig så matt och låg igår. Trots mitt snörvlande gick jag upp idag och stack iväg till skolan, fock låna mammas bil idag så det kändes inte lika hemskt. Jag gillar ju annars att åka buss, men när jag är förkyld så känner jag inte alls för att trängas med en massa människor. Att behöva nysa på en proppfull buss är inte någon höjdare kan jag lova.

Väl i skolan hade jag ju inga lektioner, men det var en del småsaker jag behövde fixa. Bland annat nya inloggningsuppgifter till "porten" på skolan så jag kommer åt mailen och sådant. Fast för tillfället fungerar den inte ändå. Efter skolan körde vi upp till stan, kollade lite i affärer och sedan stack vi och tog en gratisfika på café Mys.

Nu är jag äntligen hemma och jag ligger inne med en mördande huvudvärk och helst av allt skulle jag bara vilja bädda ner mig i soffan och låta mamma pyssla om mig, men det har jag inte tid med. Tänkte sätta igång med mitt satans filosofiuppdrag och få det klart, en gång för alla så jag slipper ha det efter mig.

Under tiden kan ni väl ge mig tips på några bra bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0