19.24 matpaus och skrattattack

Det blir lätt att man glömmer bort att äta när man väl kommit igång med pluggandet. Klagade ju på att jag hade ont i huvudet när mamma påminde mig om att jag inte ätit någonting sedan frukost imorse vid nio-tiden. Smart, Elin!
Så nu sitter jag och äter mammas goda thaimat och passar på att visa ännu ett klipp från filmen Bolt. Ja, jag vet att det är ett himla tjat om Bolt, men jag har fullkommligt fastnat för den filmen och duvorna är så himla roliga. Verkligen min typ av humor!




"- Wait for it..."
"- Aaliiens!"
"- Oh snap!"

Jag kan inte förklara hur mycket jag skrattar!


Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: W

Filmen verkar skitsöt, har bara inte kommit mig för att se den ännu :) Måste nog göra det snart.

2009-01-14 @ 00:25:46
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: Leia

Thai är gott.

2009-01-15 @ 16:06:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0