20.11

Hej bloggen!
Jag har inte uppdaterat på några dagar, och om jag ska vara ärlig så är det för att jag inte har haft lust till det. Saken är ju den att om jag inte har någonting vettigt att skriva så är det ju lika bra att strunta i det.

Nu har det hunnit bli söndag och jag är numera ensam hemma i en vecka. Igår åkte min mamma och hennes sambo ner till Österrike för att åka skidor i en vecka. Mysigt!
Jag tycker inte om att vara hemma själv. Inte för att jag egentligen tycker det är läskigt eller så, jag kan faktiskt tycka det är riktigt skönt att vara själv ibland. Men det är så fruktansvärt tåkigt. Ingen att prata med, ingen att tjaffsa med, laga mat helt själv och ingen som påminner en att man kanske borde gå och lägga sig.
Dessutom är det skillnad på att vara själv och att vara ensam.

Jag är absolut inte mogen att flytta hemifrån, eller åtminstonde inte att bo själv.


Well, nu kurrar magen så det är dags för mig att gå ut i köket och se vad jag kan laga för något gott.


Later!

Kommentarer
Postat av: W

Jag har egentligen inte heller haft något vettigt att skriva, men det är svårt att hålla sig ibland :]



Och det där om att vara ensam, jag är tvärtom. Jag älskar att vara ensam. Att få äta vad man vill och sånt. Ibland är det dock skönt med sällskap, blir trist att vara själv i längden.

2009-01-18 @ 22:23:24
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: jenilita

hej gumman haha ja tycker aldrig ja har nått vettigt att skriva men skriver ändå hehe vill folk inte läsa kan dom ju bara klicka ner igen:) hoppas allt e bra med dej:) PUSS

2009-01-18 @ 23:36:10
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0