23.22

Jag kom hem för en timme sedan, till ett ekande tomt hus. Mamma och hennes sambo var tydligen bortbjudna på middag kväll, något de glömt bort att berätta för mig. Jag som körde hem för jag kände mig trött och ville ha lite familjemys, kanske se en bra film eller liknande kom alltså hem till ett folktomt hus. Happ.
Sen senaste timmen har jag inte gjort så mycket vettigt utan jag har mest försökt att undvika mitt pluggande. Men nu är alla nya blogginkägg lästa, alla bra tv-program är slut så jag har väl inte så mycket väl. Hej, politisk filosofi!
Just det! Jag har också lagt till min blogg på bloglovin!

Kommentarer
Postat av: Maria

usch, jag måste verkligen också ta tag i mitt filosofiarbete, vill inteeee! :(

2009-01-06 @ 01:01:45
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0