cravings

Idag i stan hann jag såklart med att titta lite på skor. Skor är min absolut största svaghet, jag älskar att ttta på skor, köpa skor, drömma om skor - ja ni fattar. Det känns som värsta klyschan, men jag tycker att skor säger väldigt mycket om en person. Vilka skor du väljer att ha avgör hela sliten, speciellt på killar. De avgör hela stilen, när jag var yngre kunde jag till och med avvisa en kille om man hade fula skor.

Båda här nere kommer från Scorett och är way over min budget för tillfället. Men de skulle inte sitta fel att ha i skogarderoben!



Jag är sugen på att köpa ett par MC-boots, och har hittat en del fina. Jag tycker det är helcoolt om man bytar ut sina gamla stövlar mot ett par svarta skinnboots i Dr Martens-modell, dock inte riktigt lika grova. Helst vill jag ju ha äkta skinn då jag tycker det är snyggast men också för att det håller mycket bättre och skinnskor är något som bara blir snyggare med åren! Tyvärr är skinnboots ganska mycket dyrare än syntetskinn, så vi får se vad jag har råd med. Nilsons hade ett par helt perfekta innan jul för 600 kr, men jag tvivlar på att det finns några kvar nu.



De första kommer från DinSko och kostar 499:-, de andra från Scorett och kostar det dubbla. De från DinSko är dock i syntetskinn, därav priset. Men jag var inne och provade dem idag, och shit vad de är sköna!

Vad tycker ni om MC-boots, hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är ganska lätt med photoshop tycker jag. Och det finns väldigt många sidor på internet som visar hur man gör. :-)

2009-01-06 @ 17:29:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Hanan

Måste säga att jag inte tycker att dom är speciellt fina, på bild i alla fall. Then again, det är inte mycket jag gillar här i världen.

2009-05-08 @ 00:11:20
URL: http://hananali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0