från spontanitet till planerare

Jag har alltid varit väldigt spontan och hatat att planera saker i förväg, det brukar ju aldrig bli så bra som man tänkt sig om man planerar någoting in i minsta detalj flera månader i förväg. Förrän nu. Jag har gått och blivit en riktig planerare och hade min nyårsoutfit bestämd redan i slutet av oktober. Nu är nyår över och vi blickar framåt. Studenten 4 Juni. Vet ni vad? Jag har redan hittat en klänning! Dock inte köpt den ännu, men jag är sugen. Hade det inte varit för att jag är pank så hade det nog redan varit hemklickad. Men nu är jag pank. Kanske lika bra det, för är det verkligen bra att redan köpa klänning till sin student? Det är fortfarande vinter och de flesta webshopar har inte släppt sin vårkollektion ännu. Det kommer ju definitivt att finnas mer att välja på om någon månad.
Men hur länge ska man våga vänta? Den jag har hittat nu kostar 25 pund, nersatt från 68 pund och är 'low stock' vilket innebär att där inte finns så många kvar i lager.




Förutom Asos.com så är Lipsy favoriten när det gäller klänningar. Asos säljer ju mycket från märket Lipsy och om man gillar det så bör man definitivt spana in Lipsys egna webshop. Tyvärr är sidan ofta seg som sirap. Men det är värt det.



Men jag väntar nog. Har ju ändå planerat in att hälsa på min syster i San Diego i April, hej Forever21? + en massa andra underbara affärer i L.A.
För övrigt vet jag redan hur jag kommer se ut på ett ungefär. Jag har redan hår, sminkning, typ av skor och typ av klänning bestämt. Men jag väntar nog med att köpa klänningen.


Men visst är jag sugen!

Kommentarer
Postat av: Jenilita

wow den sidan har jag missat:) ska klicka in där direkt! o ge mej din längd så får du skorna:) hehe köp dom på victoria secret dom kostade 100 dollar innan nu bara 50 dollar! Kram

2009-01-07 @ 16:07:47
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: W

Fin blogg :)



Och ja det där med att planera outfits, jag är en mästare på det. Vet redan vad jag ska ha på mig då vi ska ut på krogen, vilket är om ca en månad. Men man blir ju så mycket mer peppad då man vet vad man ska ha på sig tycker jag :]

2009-01-07 @ 17:16:19
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: Tack så jättemycket för den där kommentaren! Håller med dig om den första delen av kommentaren! :) Sen låter det jättebra med den nedredelen. Tack så jättemycket :)!

2009-01-07 @ 17:20:01
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var riktigt snygg!

2009-01-07 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0