it's a new day, it's a new dawn

Halloj mina vänner!
Det där med att vända rätt på dygnet har väl gått lite sisådär, men går man och lägger sig vid fem-tiden på morgonen så är det väl ganska väntat att man inte kommer komma upp innan tolv nästa dag. Fast idag sov jag ändå inte så länge, gick upp en stund efter tolv, visserligen motvilligt men magen ropade efter mat så det var bara att lyda.

Idag har jag även varit en stund i stan, även om det är en röd dag och det mesta har stängt så finns det ju ett och annat varuhus som faktiskt har de flesta affärer. Anedningen till att jag åkte upp var egentligen för att möta upp pappa och byta en skjorta åt honom som han fick i julklapp av mig och syrran. Pappa är inte så haj på det här med att gå i affärer och sådär, så det var bäst att följa med för risken finns att det annars inte hade blivit gjort. Hann även med att titta lite på skor, såklart! Men mer om det i nästa inlägg.
Hittade också lite träningskläder som jag funderar på att köpa. Fick ju nya i julklapp av mamma, riktigt fina från Nike. Men jag vill ha ett par baggy till combaten och så behöver jag träningslinnen som andas! 99 kr/st för både byxor och linne är ju något man kan leva med, inte sant?
Ska försöka hålla igåg med träningen även när min syster flyttar. Kommer bli så tomt utan henne. 5 månader i San Diego, jag vet en som definitivt ska hälsa på!



Nej, nu väntar mer filosofiplugg. Suuck. Men det måste göras!

Later!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men ha det då? :-)

2009-01-06 @ 17:05:23
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0