just nu...

.. sitter jag och avnjuter min frukost samtidigt som jag bläddrar lite i tidningen. Eller ja, frukost och frukost. Snarare lunch. Jag kom inte upp i morse, vilket resulterade i att jag inte varit i skolan. Nu i efterhand gör det inte så mycket, min enda lektion jag skulle ha haft idag visade sig vara inställd eftersom där bara kom 3 personer. Men det är fortfarande inte bra att jag inte kommer upp av mig själv. Jag är 19 år, för guds skull.


Frukost/lunch: couscoussallad från igår. Jag visste att det skulle vara bra att göra mycket.


Idag väntar en ganska så tråkig dag. Jag ska snart klä på mig och åka in till Vellinge för att hämta mitt skolbusskort, sedan ska jag hem igen för att sätta mig och plugga resten av dagen. Spännande? Inte speciellt. Dock nödvändigt.


Later.

Kommentarer
Postat av: IchO

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!

BILDER FRÅN METEOREN SOM SLOG NER !!!!!!!!



www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

www.IchO.webblogg.se

2009-01-19 @ 14:05:38
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: IchO

ps. I like your macbook ;) har en likadan <3

2009-01-19 @ 14:05:56
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg

2009-01-19 @ 16:00:10
URL: http://morran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0