nyttigt tilltugg

Nu ligger jag med datorn i sängen och ska se det nya Gossip Girl-avsnittet från USA, spännande! Efter det blir det att kolla det nya avsnittet av The City. Förresten, är det någon som vet när The Hills börjar att gå igen?

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i godis och liknande, och isåfall ska det vara chips och möjligtvis micropopcorn med smörsmak. Istället för godis äter jag gurka, mycket godare och framförallt är det nyttigt! Innehåller nästan bara vatten, och är väldigt energisnålt, passar perfekt för mig som ofta blir sugen på att tugga och småäta såhär på kvälle och natten. Lte örtsalt på en gurkhalva är oslagbart! Och ja, de skrattar åt mig här hemma för det.



En oslagbar kombination


Jag har fått en vagel i ögat, det irriterar så satans mycket. Det blir inte att använda linserna imorron då, suck. Tur att jag nog bara ska vara hemma och hos pojkvännen. Nej, nu blir det som sagt avsnittstittande och gurkätande.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Fan vad gott med gurra. Jag älskar det :D

2009-01-07 @ 02:29:51
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Alina

Snygg blogg!! :)

2009-01-07 @ 02:35:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0