rhino

Sitter och bläddrar mellan kanalerna och fastnade på Animal Planet, som alltid. Jag verkligen älskar den kanalen. Antar att jag tycker om djur eller något. Men jag tycker att det är något magiskt över Afrika och de programmen man får se därifrån. Ni anar inte hur mycket jag vill åka dit, helst Kenya eller Sydafrika. Min mamma var i Kenya förra vintern och hon sa att det var det häftigaste hon någonsin har gjort!

Men det var inte det jag skulle säga. Vet ni att en noshörning väger runt 50 kilo när de föds? Det är ju för fasen som att trycka ut hela mig och lite till. Dessutom verkar de inte vara speciellt mjuka djur utan väldigt kompakta.




Nu ska jag ta ut soptunnan eftersom sopbilen kommer tidigt imorron bitti. Efter det ska jag gå och lägga mig. Ingen medicin gör att jag helt plötsligt blir trött vid normala tider. Det finns kanske hopp trots allt,att jag ska komma upp imorron.


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR:

Åh så roligt! :*

Är verkligen avundsjuk på dig :< <3

2009-01-19 @ 10:03:09
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: JOANNA

haha så cool bild

2009-01-19 @ 10:10:06
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-19 @ 11:32:09
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0