utgång på ingång

Hejsan!

Inatt som jag 7 timmar, vilket är ovanligt länge för mig sådär på en vardag. Vanligtsvis sover jag 3-4 timmar per natt på vardagarna, sömnen tas igen på helgen. Fruktansvärt ohälsosamt att hålla på som jag gör, men på sista tiden har jag varit så stressad med skolan och kännt att jag inte haft TID att sova. Hur sjukt låter inte det?
När jag sa det till mamma igår hörde jag verkligen hur sjukt det låter och faktiskt är. Att man sover lite någon gång i veckan är väl som är speciellt ovanligt, men att man är så uppe i allting att man inte känner av tröttheten på grund av tidsbrist?

Försov mig lite i morse ändå, ingenting som påverkade skolan, men jag skulle åka in samtidigt som mamma. Hann det ändå, och stack till skolan för att ha första lektionen i Psykologi B. Fick även veta att mitt betyg i Psykologi A blev MVG - så härligt! Jag hade visserligen väntat mig det, eftersom allt jag har gjort i kursen legat på MVG (förutom en uppgift, VG+) men då är det nästan ännu mer nervöst, tänk så har den lilla smaken av lycka (som i att man lyckas) stigit en åt huvudet och det visar sig att man tror man är bättre än vad man är?

Så ikväll lägger jag skolan åt sidan för att dra ut med tjejkompisarna och bara släppa loss. Tycker att jag har gjort mig förtjänt av det - faktiskt. Visserligen innebär det förmodligen att jag inte kommer att ta igen särskilt mycket sömn och vila, då jag ska upp hyffsat tidigt imorgon, men det struntar jag i. Sitter jag bara hemma får jag ångest för att jag inte pluggar.

I NEED A BREAK!


hörs sen!

Kommentarer
Postat av: W

Hoppas ni hade en trevlig kväll! =D

2009-01-31 @ 22:26:01
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0