17.02

För några timmar sedan var vi och vinkade av min syster på Kastrup i Köpenhamn. Det har varit en riktigt mysig dag, startade med brunch på ett mysigt litet café här i närhet där vi satt länge och åt och skrattade åt allt möjligt. Sedan var det hem, packa det sista och bege sig över sundet till flygplatsen. 5 månader ska hon vara borta, men vi kommer att ses innan dess. Om allt går som planerat så åker jag dit i början på mars och stannar två veckor. Ska åka dit med pappa och vi tänkte ta en vecka i San Diego hos Anja, den andra veckan ska vi hyra en bil och åka runt lite. Jag ser verkligen fram emot det, och jag längtar!


Min fina syster och jag, när vi käkade brunch tidigare idag.


Jag har massvis med mysiga bilder, tänkte lägga upp några i ett separat inlägg lite senare. Nu ska jag äta med mami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0