21.59

Igår bad jag ju om ursäkt för dålig uppdatering och lovade att det skulle bli bättre. Well, idag var ingen sådan dag.
Som jag säkert har nämt tidigare så ska min storasyster flytta till USA imorgon, närmare bestämt till San Diego för att plugga på SDSU i fem månader.
Visserligen flyttade hon hemifrån för några år sedan, men sedan några månader tillbaka har hon bott hemma under tiden hon hyr ut sin lägenhet, mest för att spara pengar innan hon åker och inte bara under tiden hon är borta.
Anyway, under den tid hon har bott hemma igen har vi kommit varandra riktigt nära. Vi var nära innan också, men det är lite speciellt när hon flyttar hem igen efter att ha bott hemifrån i några år. Det känns som man har spolat tillbaka tiden 5 år.

Så jag hoppas att ni förstår att jag vill spendera sista kvällen med familjen. Om jag har lyckats få lite nya läsare under den senaste veckan så hoppas jag att ni inte glömmer bort mig och att ni tittar in igen. Förhoppningsvis är jag snart tillbaka med en massa nytt.

Sålänge kan jag ju ta och visa upp mina nya boots från Vagabond som jag köpte i fredags. Har ju varit sugen på ett bar bikerboots ett tag. Dessa kommer ifrån Nilsons och kostade 599:-, originalpris 1099 :-





Nu blir det lite mys med familjen,

Later!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du mailuppgifter? Maila oss, har ett förslag!

2009-01-11 @ 01:00:03
URL: http://lyckligagranden.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Min syster har bott i London i jättemånga år lite trist men skoj att åka å hälsa på...

2009-01-11 @ 14:06:17
URL: http://www.mippi.se
Postat av: amanda

Dom är så grymt snygga Elfo =)

2009-01-13 @ 21:26:31
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0