22.22 huvudvärk, nattmat och bolt

Jag skulle egentligen ta och lägga upp ett inlägg fullt med en massa bilder från idag, men antingen är det mitt internet eller blogg.se som segar, för det går knappt att ladda upp en bild. Så det får bli imorgon eller något.

Jag känner mig matt och trött, det går ingenting bra på TV så jag tänkte slänga mig i sängen och se på Bolt - ni vet den nya animerade från Disney? Man fick se ett litet klipp från filmen under Kalle Anka på julafton. Den har premiär i Sverige 6 februari, men som vanligt så orkar jag inte vänta och har redan sett den och jag älskade den! Synd att den hade premiär i USA 2008, det gör att den konkurrerar med Wall-E om årets bästa animerade film - annars hade den lätt vunnit.




Älskar Mittens! Bevisar verkligen vad jag har sagt hela tiden - hundar är dumma, katter smarta!


Klippet jag såg på julafton gjorde mig inte så imponerad och det är absolut inte den bästa biten av filmen. Såg precis trailern på sf.se och nu slog det mig varför jag inte gillade den på julafton. Dubbad.

Ska ni se den här filmen, vilket jag verkligen rekommenderar er att göra, så snälla - se den på engelska! Det blir bara inte lika bra annars.

Hittade detta klippet och det är såhär filmen börjar..


Hur kan man inte tycka om den med en sån här början?


Hittade två andra roliga klipp från filmen. Se och njut!








Nu ska jag ta någonting gott att äta och sen skratta oavbrutet åt denna underbara film!

Kommentarer
Postat av: W

Åh, blev också sugen på att se den när jag såg den på jul. Ska nog ta och göra det jag med :) Och självklart på engelska, hatar dubbade filmer..

2009-01-11 @ 23:32:27
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0