03.28 - lördag

Och så har det hunnit bli lördag. Elelr tekniskt sett så är det ju söndag då klockan är över 12, men för mig är det lördag. Vaknade upp hos Jonte innan idag och var tvungen att köra nästan direkt. Jag skulle hem till min vän Bella och "jobba", packa reklamkuvert för Skånemejerier som är någonting jag gör några gånger om året. Inte världens mest spännande jobb kanske, men det är soft att sitta och titta på tv, snacka skit samtidigt som packningen utförs automatiskt. Det var inte så mycket reklam som skulle ut denna gången, så tror inte det ger så värst mycket pengar. Men det gick snabbt och just nu är jag i behov av alla pengar jag kan få inför San Diego.

Körde hem och var hemma vid nio och satte igång och plugga, jag är nu klar med Psykologi A - skönt! Har fått MVG på alla uppgifter jag har gjort innan i kursen, så hoppas att detta sista har gått lika bra.
Jag är verkligen inte bra på att vara ensam och mamma kommer inte hem förrän imorron kväll. Så Milla hämtade upp Alex och sen körde de hit och de var söta och lagade mat till mig/oss. Hemmagjord pizza - övergott! Med tanke på att vi varken hade någon jäst, mjölk eller matolja så fick de ta vad vi hade hemma. Istället för jäst tog de bikarbonat, vatten istället för mjölk och olivolja.



Nu är vi mätta och belåtna och ska väl snart spela plump och snacka goja. Det känns verkligen inte som att klockan snart är halv fyra, jag är inte ett dugg trött eftersom jag sov länge idag och om jag får gissa så kommer detta att bli ännu en lång natt - dock utan plugg och ångest. Istället kortspel och skitsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0