Utmanad

Såg att jag hade blivit utmanad av söta Jenilita att svara på 6 frågor och sedan utmana 3 nya vilket jag gärna gör!

Favoritstad: London, utan tvekan!
Favoritdrink: African In från Cubana i Alanya, ingen gör den lika god! Annars; Jägermeister, iskall shot. Okvinnligt som fan ;)
Det galnaste du gjort: Ojdå, det finns så mycket! Det beror ju på hur man definierar galet...
Inom 10 år: Ska jag ha sett världen och äga en massa skor från Kurt Geiger
Favoritplagg: Räknas skor som plagg? Då ska det vara klackar, ju högre desto bättre, 10 cm är lagom. Annars, lacklights och strumpbyxor/leggings. Kör man lager på lager behöver man inte byxor ens när det är -10 grader ute.
Sjukaste drömmen: Jag har haft så många sjuka drömmar att jag knappt kan bestämma mig, men okej. En skitläskig var en gång när jag hade svårt att somna, men när jag tillslut somnade så drömde jag att jag låg och skulle sova. Allting såg exakt likadant ut som det det gjorde innan jag somnade. Teven va på samma kanal, Jonte låg brevid mig och sov exakt likadant. Sen drömde jag att jag somnade (jag drömde alltså att jag drömde) och samma sak där, allting var exakt likadant som när jag var vaken från första början. Vid fotändan av min säng hade jag en byrå där det stod en påse. Efter en stund ser jag att det inte alls är en påse utan ett grått ansikte och när jag rycker till så kommer det flygandes emot mig. Jag drömmer att jag vaknar från min dröm, och samma sak där, stirrar på påsen. När jag rör mig attackerar "det" mig och jag vaknar, på riktigt denna gången. Stirrar på påsen som står där vid fotändan. Jag låg blickstilla i en halvtimme och vågade icke att röra på mig.

Kanske inte den sjukaste, men definitivt den mest skrämmande.

Jag skickar vidare till två av minna vänner, Milly och Amanda

http://metrobloggen.se/millyssunshine
http://metrobloggen.se/amandaandersson

och sen till två tjejer som alltid brukar lämna fina kommentarer

http://carolinewahlsten.blogg.se/
http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/


För övrigt, jaa jag lever. Anledningen till att jag inte bloggar är för att jag knappt sitter vid datorn, och när jag väl gör det så pluggar jag. Sitter jag vid datorn utan att skriva ett arbete får jag riktig ångest. På riktigt. Kan inte sova om nätterna, orolig i kroppen och stressad. Men, jag går mot ljusare tider och snart är skrivandet igång på riktigt igen. Har ett litet spännande projekt på gång vid sidan om allting också, men det tar vi sen när det blir mer aktuellt.

Nu ska jag gå och duscha, och sen sova. Imorgon börjar jag skolan 08.20 vilket innebär att jag kommer att gå upp vid 6. Kommer få högst fyra timmars sömn. Men det är normalt.


Kommentarer
Postat av: Jenilita

HAHA vilken läskig dröm! kul att läsa dina svar!! sov gott sen Bamsekram

2009-01-29 @ 02:25:36
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: W

Oh, roligt med utmaningar! =D

2009-01-29 @ 13:07:28
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0