Jag, jobba?

Johodu, jag har till och med hunnit med att jobba lite. Det ni! Det hör inte till vanligheten att jag jobbar. 
Men en gammal barndomsvän tog kontakt med mig och frågade om jag hade lust att tjäna lite extrapengar, och vem har inte det såhär i mitten av sommaren? 

Iallafall, jobbet var under hästveckan i Falsterbo, Falsterbo Horse Show och jag jobbade för Leksands Knäckebröd/Idea Novum. Jag kan säga att jag aldrig har ätit så mycket knäckebröd som under den här veckan. Jag har bland annat gått runt och samplat (delat ut smakprover) för deras nya knäckebröd, varit lekledare inne i tältet, serverat knäckebröd med kycklingröror och druckit flera liter Brämhults av smaken hallon. Helt okej jobb, nu väntar jag bara på lönen! 7000 enkla var det ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0