nytt i garderoben

Hej bloggen!
Idag var jag en sväng på Entré, mötte upp älskling efter han jobbat för att kolla lite i affärer, och självklart kom jag inte tomhänt därifrån. Det första jag gjorde var att gå in på Cubus och köpa Fiberwig-mascaran. Har varit sugen på den ett bra tag, men det har aldrig blivit av att jag köpt den. Hoppas den är lika bra som de sägs!




Tog en sväng inom Gina Tricot också i hopp om att hitta något fynd för under 100-lappen och jag säger då det - Gina kan man alltid lita på när det gäller rea!



Guldiga shorts, haffade det sista paret! 49:-



Svart linne med dragkedjor & en skruvad rygg , även det 49:-





Kommentarer
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Vilka snygga shorts! Superfina!



Ha det bra!

Kram /Johanna

2009-08-13 @ 14:05:56
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0