SAMSUNG NV100 HD

Min pojkvän är världsbäst!
Som ni säkert vet så tappade jag bort min kamera på midsommar, den är fortfarande spårlöst försvunnen. När jag upptäckde att den var borta blev jag helt knäckt, det var nämligen en present från min pojkvän som jag fick när jag fyllde 18. Jag är expert på att tappa bort saker men hade lovat mig själv att aldrig tappa bort eller förstöra den. Well, det gick ju sådär.

I fredags skulle vi ha lite förfest hemma hos mig innan vi skulle bege oss ner till Falsterbo, både för att fira älsklings födelsedag i onsdags och Alex födelsedag förra veckan. När jag står och gör mig i ordning kommer Jonte hem och säger att han köpt en liten present till mig som han lagt på sängen, inget speciellt sådär - utan han var bara tvungen. Jag går försöktigt dit och tittar i påsen (min pojkvän har en förkärlek till små och onödiga prylar från Claes Ohlsson och liknande utan någon som helst funktion).
I påsen finner jag denna lilla söta sak, en sprillans ny kamera!





Den ät helt makalöst bra, 14,7 megapixlar och den filmar i HD-kvalité. Superstor touch-skärm på baksidan och allt. Den är så söt! Modellen är från samma serie som min tidigare, NV-serien från Samsung som är en personlig favorit hos mig. Annars kan jag tycka att kompaktkameror har en tendens till att se mesiga och plastiga ut. Tyvärr är NV-serien utgående så de är ganska svåra att få tag på, gissa om jag blev överlycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0