21.21

Goddagens, allt väl?
Idag har jag varit iväg hela dagen med Jonte. Vi gick upp hyffsat tidigt för att köra hans pappa till Barsebäck, golftävlingar ni vet. Då golf inte är något som intresserar mig speciellt mycket så tog vi bilen och körde på äventyr istället.



Passade på att knäppa en dagens, dock inte lättaste när man sitter i bilen..


Avklippta strumpbyxor, shorts från Forever21, svart linne från Only(?) och kavaj från Zara


Mitt hjärta! För övrigt har vi varit tillsammans i 2 år & 11 månader idag :)


Vädret var lite.. omväxlande. Ibland blå himmel och sol (höger) & ibland sämre med tunga moln (vänster). Vi vågade inte chansa på en picknick ute i det gröna, så vi drog på shoppingfärd istället, först till Nova Lund & efter det Center Syd.


Vafan, jag skulle egentligen inte shoppa ju! Dock var det svårt att motstå reorna och jag gjorde riktiga fynd, så det räknas egentligen inte, right?

Vill ni se mina fynd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0