Barcelona? Rom? Eslöv?

Sitter och funderar på var man kan resa i sommar. Det blir antagligen ingenting med Alanya, vi väntar ett tag till på en bättre lägenhet och låter pengarna växa lite mer.

Jag och min pojkvän har 3 år den 25 augusti och det hade vi tänkt fira genom att resa iväg tillsammans. Vi har faktiskt aldrig varit utomlands tillsammans tidigare vilket faktiskt är lite konstigt. Jag har alltid åkt med Alex, haha!
Men nu är frågan vart man ska åka någostans. Vi vill åka till ett ställe där ingen av oss har varit tidigare för att uppleva något nytt, tillsammans. Så Turkiet är uteslutet. Grekland likaså. Dessutom vill jag mer till en storstad, fast fortfarande med sommarvärme och sol&bad.
Funderar lite på Barcelona. Eller Rom. Jag har aldrig varit i Rom, så dit skulle jag vilja åka. Paris vet jag inte om jag orkar, är inte så förtjust i fransmän. Annars ska det ju vara en romantisk stad.


Barcelona? Rom? Hjälp!


Så hjälp mig nu, har någon ett tips på var man kan åka? Med tanke på att jag fortfarande är arbetslös så ska det helst inte kosta multum, men alla förslag ta tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eslöv / alex =D

2009-06-08 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0