dagen visade sig bli underbar!

Och vet ni varför?
Mitt i fikan och mitt i mitt klagande om livet och världen så ringde min syster och frågade om jag köpt jackan idag. Då jag besviket talade om för henne att jag inte kunnat köpa den eftersom den inte fanns på rean blev hon förvånad. På MQ i Lödde hade de nämligen den på rean.
WHAT?
Efter lite luskande visade det sig att den fanns även i Malmö, på Entré. Två stycken svarta skönheter i storlek 34, nedsatta 50%. Jag flög upp från stolen, drog med mig Alex och sprang mot bussen. En dryg kvart senare stod jag med min efterlängtade skinnjacka i handen. Eller ja, snarare hade jag den på mig. Jag hann knappt komma ut från affären innan jag drog av prislappen och bytte ut min gamla, trogna från Vero Moda som snart har 4 år på nacken.

I´m in love!



Bilden ger den verkligen ingen rättvisa, men här är den alltså. I finaste, mjukaste lammskinn och figursydda ärmar. Den är mjukare än en vanlig hood-tröja eller tygjacka. Och den är min!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

sjukt snygg! älskar skinnjackor, dock ser jag inte bäst ut i dem! men den där var superduper

2009-06-14 @ 18:33:39
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

sv; haha trust me, det gör inte jag. men jag kanske bara haft oturen att prova dem som inte ser bra ut, kanske hittar jag mig en fin skinnjacka en dag ;)

2009-06-18 @ 17:41:42
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG JACKA

2009-06-18 @ 17:50:41
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0