Egogirl

Jag är ganska dålig på att uppdatera märker jag. Jag tänker på en massa saker men glömmer liksom att logga in och skriva ner det.
Nåja, det lutar att det blir Barcelona i slutet på augusti iallafall. Ska bli sjukt kul och jag längtar redan. Sjukt pepp på Barcelona iallafall. Nu återstår det bara för mig att spara ihop pengar, vilket inte är det lättaste.

Nu sitter jag i min soffa och kollar på ett gammalt avsnitt av Made som jag spelat in på min tv-box. Jag gör så ibland, spelar in en massa avsnitt av ex. Made, Miami Ink eller Djurpolisen, och eftersom mitt boxerkort bestämt sig för att lägga av (så jag kan inte se finalen av Project Runway!) så är det mysigt att titta på "tv" ändå.

Passade på att vara lite ego samtidigt..


Btw, klockan är en studentpresent från pappa och syrran. Love it!







Kommentarer
Postat av: Jonte

snygging

2009-06-09 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0