mer bilder från studenten..

Tack för söta kommentarer om förra inlägget, vissa av bilderna blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Det är inte ofta jag blir nöjd med bilder på mig & speciellt inte vid speciella tillfällen när man VILL att det ska bli en massa bra bilder.
Nog babblat, nu tänkte jag ladda upp lite fler bilder från studentmottagningen..






Jag och mamma




Jag hälsar på pappa


Det bjöds på italiensk buffé


Jag och fina syster!


Lilla sötaste skitungen!


På kvällen samlades vi hemma hos mig




Sedan blev vi upphämtade i limousiner





















Den här bilden får avsluta för studenten. Straxt efter att denna bld togs svängde limon till och Bella for ner på golvet och spillde champagne över allt och alla. Men det gjorde inte något, vi hade förbannat kul ändå! Väl framme på Strandbaden var det dock kaos, riktigt nedköp faktiskt. Synd, för det är ju där sommarens fester hade planerats.

Tack för en underbar student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0