Midsommar

Hej vänner, hade ni en bra midsommar?

Jag hade sjukt kul iallafall. Först blev det mat, grillspett och mammas hemmagjorda potatissallad - mums! Vi spelade kubb i regnet och förlorade stort varenda gång, shotade tequila till förbannelse och efter ett tag övergav vi vår egen fest för att ansluta oss till Millas föräldras. Vissa gick in och lade sig, men jag och Jonte fortsatte några timmar till. Det blev mer alkohol, mer dans och en massa biljardspelande med Millas pappa (som jag förlorade igen..)
Korvgrillning mitt i natten innan jag och Jonte gick om och lade oss vid femtiden.

Enda tråkiga är att min kamera försvann med alla bilder, men den dyker väl upp så småningom. Sålänge får ni nöja er med en bild som mamma tog innan jag stack.



Nu ska jag göra mig klar för att köra in och ta en fika med Alex. Sedan ska jag hämta syrran på Sturup.

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman!

låter som du hade en kanon midsommar! Vacker bild på dej! Bamsekram

2009-06-21 @ 22:34:40
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita

Hej gumman!



Jag kan förstå att du längtar tills vegas men du är klok som väntar tills du är 21!! Stöd folket i iran o skriv på namnlistan på min blogg kram

2009-06-22 @ 01:25:43
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Milla

Jätte fin bild på dig gumman. Inte hittat kameran?

2009-06-22 @ 11:58:03
URL: http://millyssunshine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0