Nu är det över..

Nu är studenten över och det har nu gått några dagar så jag har haft tid att smälta det hela. Jag har kommit fram till att det var helt fantastiskt och det roligaste jag gjort någonsin, hade jag kunnat hade jag lätt gjort det igen! Jag kan varna för SJUKT många bilder, egentligen hade jag kunnat dela upp dem i flera inlägg men det orkar jag inte nu.. Glöm inte att kommentera!


Dagen började med ett hotfullt moln - det får inte bli regn!


Men det klarnade upp under dagen och solen tittade till och med fram!


Klockan närmade sig 8 och jag var (nästan!) klar!




Mot champagnefrukosten!


Det skrevs i varandras mössor..


och det togs en massa bilder!


En favoritbild på mig och Milly

Seda tog vi bussen upp mot stan och mötte upp resten av 3:orna från Kunskap. Sedan gick vi allihopa tillsammans genom hela stan ut till Västra Hamnen. På vägen förde vi ett himla liv, och vi blev utslängda från Hansa bland annat. Stannade till på Centralen och sjöng i vänthallen - vet inte om det var speciellt uppskattat men det struntade vi i. Vlken känsla att gå genom stan och skrika "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEN!"





Väl framme på skolan så var vi för tidiga så vi fick vänta utanför innan vi blev insläppta. Det gjorde inte så mycket, vi fortsatte glatt att dricka, tjoa och föra ett himla väsen!




Väl inne på skolan bjöds det på lunch och skönsång, tal och liknande.






Sedan var det dags, det vi alla hade väntat på hela dagen. Minuterna innan var pirriga, nervösa och spända. Vi nästan pressade oss ut genom dörrarna och upp på scenen. Vi skulle sjunga studentsången, men det var det ingen som kom ihåg.








Jag hittade pappa i vimmlet




LOVE!






I love you.




Sedan var det dags att hoppa på flaket!
















Väl hemma väntade vänner och släkt..
Men de bilderna får ni se imorron, för nu ska jag sova!



Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh super fina bilder och du var bra vacker på studenten!:) Massa grattis!

2009-06-08 @ 07:18:15
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Jenilitaa

Åh STORT GRATTIS!!!



vilka härliga bilder du va fantastiskt vacker hela du!! Klänningen va jätte söt! Du såg helt faboules ut! Förstår att det va din lyckligaste dag! Bra jobbat! Själv tog jag aldrig studenten men blir alltid så avensjuk och ångerfull när alla andra gör det hehe Bamsekram

2009-06-08 @ 09:53:17
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: B

Härliga bilder, du var jättefin =D blir så avundsjuk, jag vill ju också ta studenten nu =D

2009-06-08 @ 11:37:24
URL: http://theshitisbananas.blogg.se/
Postat av: Randy

Vilken söt outfit du hade =)

2009-06-08 @ 13:27:34
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0