Sol!

Goddagens bloggen!

Jag ställde klockan på 9 imorse, tänkte gå upp och börja dagen tidigt men ja, det sket sig. Är trött i hela kroppen idag, huvudet är tungt och kroppen känns seg. Men nu är jag iallafall vaken och ska sätta igång och packa lite smått. Måste börja fundera på vad jag ska ha med mig, så att jag hinner tvätta om det skulle behövas.
Vad packar man med sig till en festival? Sneakers, skinnjacka, shorts, shorts, shorts? Tishor, linnen, bkinin och solbrillor? Leggings? Sandaler?



Bild från Juni 2007.

Solen skiner och det är sommarvärme, äntligen! Ska nog ut och lägga mig en stund i solen, men först blir det en maskin tvätt!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

jag hoppas livet leker och att du mår superduper i dessa sommartider! tänkte bara ta lite plats i din blogg och berätta att jag nu drar igång GISSA LÖGNEN, en tävling på min blogg hulkenglass.blogg.se där vinnaren vinner en länkning fram tills den 20 augusti!

skojjigt va? så var med och tävla!



massvis med kramar och glöm inte att även den som simmar långsamt kommer framåt!

2009-06-22 @ 19:57:52
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja deras puder är också helt okej men jag använder också mineralsmink nu :)

2009-06-22 @ 20:23:14
URL: http://ceciliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0