trött, tröttare, Elin?

Fikan innan var helt underbar, vi fyra har inte träffats på hur länge som helst och vi satt och skrattade så högt att folket runt omkring oss måste trott att vi var fulla. Eller höga. Men det var vi ju nästan, hing on life liksom. Underbart!
Sedan körde jag och hämtade syrran på Sturup och var hemma igen vid midnatt.

Nu börjar klockan närma sig 2 och jag är så trött att jag håller på att ramla av soffan, trots att jag drack en massa kaffe innan vid 9 tiden.

Imorron ska jag tvätta hade jag tänkt, och packa. Kanske hinner med en sväng på stan också, får se när jag vaknar. På tisdag morgon, typ 06.00 ska vi köra upp till Peace & Love i Borlänge. Vi sket i flyg och tåg och ger oss ut på roadtrip istället i 66 mil. Ska bli sjukt kul!


Nej, nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

japp :-)

2009-06-22 @ 10:26:55
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0