My day is campari

Så, vad händer idag då?

Inte mycket alls. Pisstråkigt väder idag igen och det finns absolut ingenting roligt att göra. Orkar inte ens ringa runt och försöka jaga en telefon idag. Ringer mamma istället, så får hon ringa.

Jag är tött och less på livet. Bitter, som en viss Patrik skulle säga.
Jag är trött på vissa människor. Eller nja, mer besviken tror jag. Du vet om att du kan hjälpa mig, jag antyder att jag vill din hjälp och jag blir totalignorerad. Å andra sidan har du ingen skyldighet att ställa upp för mig, men det hade ändå varit lite trevligt.
Samtidigt finns det en person som går mig på nerverna. Eller snarare hoppar och sparkar på mina stackars nerver. Ett tips? Väx upp förfan. Du är ett jävla välgörenhetsfall.

I'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0