Världens sämsta bloggare?

Mjo, jag är nog det.

Har inte uppdaterat på över en vecka, vilket har varit ganska skönt men ändå tomt. Jag har visserligen inte gjort så mycket värt att blogga om direkt, förutom min pojkväns student i fredags. Regnet öste, verkligen ÖSTE ner men han var glad ändå - och det är ju allt som räknas, right? Hann precis till skolan för att se honom springa ut också, mys!

Annars har det väl inte hänt så mycket, varit en sväng nere på stan, fick en jättesöt tröja av älskling som jag gått och spanat på ett tag. Love it! Myst runt i solen och kollat på alla konstiga människor i Trelleborg, för tro mig det finns det många av! Eller egentligen är de väl inte konstigare än folket i Malmö, men eftersom staden är betydligt mindre så syns människorna mer på något sätt. Har även hunnit se de 18 första avsnitten av Privileged som precis börjat på Kanal 5 i Sverige, serien växer helt klart!

min nya tröja

Annars då?
Midsommar imorron, hoppas på bra väder! Ska på midsommarfest ute hos Milla vilket ska bli sjukt mysigt! Milla bor verkligen mitt ute i ingenstans, med vildsvin och rådjur i trädgården och midsommar ska ju firas i fin natur, så det ska bli mysigt!
På tisdag nästa vecka åker jag, Alex och Anna upp till Borlänge för att jobba på Peace & Love-festivalen. Min systers pojkvän är en av arrangörerna så han har satt ihop ett specialjobb åt oss som innebär att vi ska intervjua andra besökare på festivalen. Sjukt snällt och härligt, så det ser jag fram emot!

Nu sa jag gå och byta om, ska köra min syster till Sturup och sedan ska jag iväg och träna!

Later!


Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

har också en sån tröja :-)

2009-06-21 @ 15:27:24
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0