vilket pissväder!

Goddagens!

Idag har jag varit i stan hela dagen, har sprungit runt i regnet och shoppat. Fast vi satt mest och fikade. Mysigt iallafall!
Köpte ett jättefint linne på Gina Tricot som jag tyvärr inte orkar gå upp och fota för att visa, kanske senare. Har iallafall haft en sjukt mysig dag och vi har skrattat massor.

Nu såhär på kvällen känner jag mig dock ganska nere. Allting bara klydar och ingenting verkar gå som jag vill. Fick en iPhone i studentpresent som jag verkligen blev skitglad för, men fysiskt sett så har jag inte telefonen ännu. Har beställt den men den är slut i lager, och de vet inte när de får in den igen så de kan inte ge något leveransbesked. Spännande va? Suck.
Har varit och spanat på en skinnjacka från MQ i några månader och imorron har de smygpremiär på deras rea och jag hoppas att den är nedsatt, originalpriset ligger ändå på 1800 kr. Det finns knappt några kvar i min storlek och jag verkar inte kunna ta mig till en butik imorron bitti så jag kan köpa den. Om den inte är på rea så har jag inte råd att köpa den eftersom jag har lånat ut alla mina pengar åt höger och vänster som jag inte vet när jag får tillbaka.


Ytligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0