00.22

Alex och jag sitter i vars en soffa och knarkar C-vitamin och andra förkylningsbekämpande medel och vitaminer. Har även smaskat i mig lite glass för att lindra min onda hals, kanske inte det smartaste jag gjort med tanke på att jag är känslig mot laktos. Men vad gör man inte för att bli frisk och må bättre? Så himla typiskt att jag ska gå och dra på mig en förkylning veckan innan jag ska iväg. Suck!

Jag sitter faktiskt fortfarande och pluggar, är måttligt stolt över mig själv att jag inte tröttnat eller gett upp ännu. Sitter och skriver en analys av politiska system, bland annat Sveriges valsystem med valdistrikt, valkretsar och uddatalsmetoder. Efter det ska jag göra en analys av det politiska systemet i USA och sedan ska jag göra en jämförelse av de två. Låter väl himla spännande, eller hur?

Tröttar jag på detta kan jag ju alltid hugga tag i min hemtenta i natur, eller skriva om rättssystemet i Sverige, Turkiet och Indien - det är bara för mig att välja!


Jag har kommit på att om jag inbillar mig själv att mina arbeten är extremt roliga så lyckas jag lura mig själv att faktiskt göra dem. Jag gissar på att det blir en sen natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0