00.32

Sådär, nu är jag mätt och belåten och har hunnit med att ta igen mitt bloggläsande, man hamnar ju efter direkt om det går en hel dag utan att man är inne på bloglovin'. Eller är det jag som helt enkelt följer på tok för många bliggar.

Nåja, imorse tog jag faktiskt en liten sovmorgon och jag mötte upp de andra vid elva för att planera vår projektkväll (som för övrigt gick jättebra). Vi har under dgen varit runt och handlat en massa, skrivit program inför kvällen, utvärdering, letat upp och skrivit ut artiklar, möblerat om på skolan och helt enkelt fixat och trixat. Att planera ett event tar faktiskt mycket länger tid än vad man tror att det ska göra, det är en himla massa småsaker som ska fixas med och liknande.
Vi har även hunnit med att ha en lektion under dagen, tyvärr har det inte blivit något plugg. Får sätta mig ner i slutet av helgen och sen nästa vecka är det bara att tuta och köra, som min lärare sa till mig idag.


Hur gick kvällen då? Faktiskt bra, om man bortser från att det kunde kommit mer folk. Antar att folk inte är intresserande av samhällsproblem som arrangeras av ungdomar och liknande. Men med en budget på 400 kr är det inte mycket man kan göra. Vi fick iallafall otroligt bra och positiv respons av de som var där, imorgon ska vi sätta oss och läsa igenom alla utvärderingar vi fått in. Både Henrik och Jörgen från Polisen och Per från Fotbollsalliansen har varit otroligt bra och lätta att jobba med, väldigt avspända och roliga. Om jag någonsin ska göra något liknande igen så ska det definitivt vara med de personer som har hållt på med det här projektet.
Och Hey, även om det inte blev fullsatt så har vi gjort ett jävla jobb med kvällen och bakat en massa goda kakor och det är skönt att den biten är över. Nu väntar en lång, skriftlig rapport på hela projektarbetet och sen är det klart!


Puh, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på några avsnitt vänner innan jag ska sova. Imorgon börjar jag inte förrän halv ett, så det ska bli skönt att sova ut lite.


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0