10.27

God morgon bloggen!

Egentligen planerade jag att gå upp för två timmar sedan, men det blev ju inte så. Jag är verkligen världssämst på att gå upp när klockan ringer. Eller kanske inte världssämst, men sjukt jävla dålig iallafall.
Inatt har det blåst som satan ute och när jag vaknade i morse så var det sjukt kallt inne på mitt rum. Jättekonstigt, då alla fönster va stängda och elementet satte jag igång i gårkväll. Åh, jag längtar verkligen till USA nu!




Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för att åka upp till stan. Har jusom sagt en del saker jag måste fixa men idag.

Later!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh, jag är verkligen avundsjuk på dig och din resa. Kan inte jag få följa med som bagage? ^^

2009-03-23 @ 14:51:05
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: jenilita in vegas

Hej gumman! hoppas allt e bra ! kommer du hit om 3 veckor:) va kul!!! jag tror vi är kvar då vi har bokat hem resan till den 16 april men man vet aldrig om vi åker innan eller efter hehe, hur länge är du i vegas?? puss o kram

2009-03-24 @ 03:13:18
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0