17.51

Sådärja, idag har jag till min stora förvåning fått lite gjort när det gäller skolan. Numera är jag helt i fas när det gäller Marknadsföringen, vilket känns skönt. Vi får nya uppgifter varje vecka så det är lätt att man har mycket efter sig där, men nu har jag suttit och gjort nästan 4 uppgifter. Har även sorterat bland alla mina högar av uppgifter, åhörarkopior och anteckningar och lagt alla i plastfickor och samlat dem i en gul och ful mapp.

Nu ska jag ut i köket och snabbt koka lite nudlar, äta, duscha och pcka ihop mig och sedan ska jag ta bussen till Jonte. Som alltid har jag bråttom, bussen går om en 50 minuter. Missar jag den får jag ta en annan buss och byta och hålla på. Men känner jag mig själv rätt så är det det sista alternativet som det kommer bli.

Som en groda utan ben.


Hopplös.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är duktig du :)

2009-03-17 @ 23:31:30
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: AK

Vill du vara modell för en dag? Tävla på stil.blogg.se!

2009-03-18 @ 10:15:52
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0