18.04

Hejsan bloggen!
Ni skulle bara veta hur trött jag är just nu. Körde hemifrån vid sju imorse, hämtade upp Alex och var i skolan runt 8 för att crasha vår skolchefs möte med alla lärare, vi skulle bara ut med lite information till dem så det var snabbt avklarat. Sedan hade jag inte lektion förrän 10.30 - en meningslös lektion om ni frågar mig. Just nu går vi igenom ungefär samma saker i samhäll B, internationell ekonomi, rättskunskap och marknadsföring så snacka om att det blir upprepnig! Dessutom har vi redan läst massor av det innan, både i samhäll, geografi och internationella relationer. Uppgifterna vi får är dessutom snarlika, så det känns som man gör flera uppgifter som lika bra hade kunnat vara en ända stor.

Efter samhällen hade vi lunch och sedan rättskunskap och internaitonell ekonomi. Så en hel dag med liknande föreläsningar - tjiho!
Var hemma vid 4 och sedan dess har jag hunnit äta och.. jaa inte mycket mer än det. Får snart sätta igång och plugga lite, så jag får någonting gjort. Känner dock att det hade varit skönare att lägga mig och vila en stund, är fruktansvärt trött. Imorgon är det inga lektioner, däremot utvecklingssamtal 9.15 och vid 14.00 ska vi på möte med projektet. Det är för tillfället det ända som går bra, känns det som.

Just det! (aaarrgh..)
Till helgen blir det kanske lite nya foton till bloggen, hoppas på fint väder så vi kan ta några fina bilder vid havet och ute i naturen. Hoppas på fortsatt vårväder!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du haft en grym dag och att du får en lika bra kväll! Ha det bäst :)

2009-03-11 @ 21:34:17
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0