7 days to go!

Jag kan knappt fatta det, om en vecka kommer jag sitta och packa ner min bikini och alla sommarklänningar i resväskan och dagen efter kommer jag sitta på planet till San Diego, via Washington Dulles. Det ska bli så sjukt häftigt och overkligt!

Tänkte bara titta in och skriva hej & berätta att jag lever.
Nu ska jag fortsätta på min uppgift i Svenska C, måste bli klar med en massa saker denna vecka. För övrigt ska jag köra mamma & svenne till flyget imorron bitti, de ska ner till Alanya i en vecka. Mamma ska jobba, så jag är ensam hemma i veckan - härligt! :)

Just det, svenska C var det ja...

Kommentarer
Postat av: amanda

gör gärna mig mer avis ;(

2009-03-30 @ 23:35:27
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0