fredagens filosofilektion




Sista lektionen i fredags var filosofi b, där vi för övrigt var hela tre personer vilket nästan är full klass. Bara Abdalla som fattades. Anyway så spenderade vi lektionen med att vika origami - väldigt filosofiskt!

Bloggen får verkligen lida nu ett tag, jag har så extremt mycket att göra i skolan & i och med att jag åker bort i 16 dagar så kommer jag hamna ännu mer back. Tur att jag kommer ha med mig min dator så jag kan hålla mig uppdaterad om vad som händer här hemma. Dessutom lär det vara lagom mycket restid, 17 h dit och 15 h hem, som jag kan ägna mig åt studier.

Helgen har spenderats hemma hos Jonte, kände mig lite krasslig i fredags så det fick bli en riktig myshelg med en masas onyttigheter som kebab & ben&jerry's. Spelar TP på Wii och haft filmmaraton - sånt gillas!

Kommentarer
Postat av: amanda

sånna lektioner är GIVANDE ;) hihi

2009-03-31 @ 14:31:23
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0