God morgon.. eller eftermiddag?

Hur som helst, kvällen igår va riktigt kul!
Körde först och hämtade upp Bella och Lisa innan vi fortsatte till Bellas brors lägenhet där vi förfestade lite innan vi tog bussen in till stan och satte oss på baren Barcelona. Men där va sjukt dött och inget roligt folk så vi drog sedan vidare och hamnade på Inkonst, och där va det roliga människor! De stängde någon gång vid tre-tiden så då stack vi till Bellas jobb som ligger i närheten, hon skulle hämta ett par skor som hon hade glömt där och sedan tog vi taxi hem.

Det är sjukt svårt att försöka återberätta sådanna kvällar, för hur man än skriver så får man inte fram känslan. Ni vet när man bara kan sitta och skratta flera timmar i sträck och ha sådär jävla roligt? Vi har verkligen inga hämningar för varandra, oavsett om det gäller att vara äckliga, sunkiga, elaka eller brutalt ärliga. Att ha sådanna vänner är otroligt skönt och väldigt befriande och jag är glad att jag har väldigt många, sådanna riktigt nära vänner.


Vaknade vid halv elva idag (tror jag) på en madrass på golvet av att jag har Bellas brors fot i ansiktet. Alex är alltid lika trevlig, han. Anyway, Lisa hade redan stuckit hem och när jag och Bella väl vaknat till liv så stack vi och käkade frukost på Burger King, hon har ju personalrabatt och allt. Givetvis lyckas vi pricka in samma tid som de hade barnkalas på våningen ovanför så det kom och gick barn vid oss hela tiden, suck. Jag är inte glad för barn, sålänge de inte är söta och väluppfostrade.

Nu ska jag kolla igenom bilderna från igår, det togs en del. Alla kommer inte läggas upp, dels för att jag inte tror att någon är intresserad av 60 bilder och dels för att vissa är nog lite olämpliga och borde inte få visas upp för folk!


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

beck ikväll :D

gör du då?

2009-03-15 @ 15:38:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Sv; Okej :)

Ne inte mkt!

Haha, ja alla gillar inte beck :D

2009-03-15 @ 18:15:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0