goddagens

Dagen började med att jag vaknade upp smått förvirrad från mina konstiga drömmar. Jag drömmer alltid väldigt underliga saker sådär framåt småtimmarna och ibland vaknar jag upp av att jag ligger uppe vid huvudänden av sängen och gömmer mig under mina kuddar, eller att jag flyger upp och sätter mig rak lång, tar fjärrkontrollen till TV.n och sätter igång den.

Iallafall, körde mamma och Svenne till Sturup imorse och efter det körde jag till skolan och hade dagens ända lektion, marknadsföring. Fick tillbaka provet jag skrev i torsdags som jag fick G++ på vilket var högsta betyget. Eftersom det bara var ett G-prov (dvs att man inte kunde få VG eller MVG utan endast IG, G, G+ och G++) så är jag sjukt nöjd med det, började ju plugga dagen innan. Har sjukt lätt för marknadsföring, tycker det är väldigt logiskt.

Nu är jag hemma, i pluggstugan. Alex och ockuperat den andra soffan och ser ut som två dysfunktionella, asociala människor med vars en dator i knäet. Jag sitter och pluggar lite med vårt projektarbete, det är deadline på fredag kl 16.00 och den går inte att skjuta på då den är nationell (i think)
Förutom själva arbetet så ska man även ha fört en loggbok över ens individuella arbete, smart som jag är så har jag inte uppdaterat den kontinuerligt under arbetets gång, såsom man ska göra. Så nu sitter jag här och ska redovisa de 100 timmar jag ska ha jobbat med projektarbetet. Inte det lättaste när man har ett minne som är så kasst som mitt.
Ett råd till er som ska göra projektarbetet nästa år - börja i tid och uppdatera loggboken under tiden (!) så ni slipper sitta som jag; alltid i sista sekund och noll koll på vad jag har gjort.

I veckan blir det bara plugg och ännu mera plugg. It sucks, men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en grym måndag och en bra start på veckan så klart. Ha det bäst.

2009-03-30 @ 22:28:34
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0