hopplös

Hola!

Idag verkar det inte blir någon skola för mig ändå. Jag lyckas alltså försova mig när jag börjar 12.30. Som sagt. Hopplös.
Dessutom är det några andra faktorer som spelar in och gör att jag inte riktigt kan röra mig som jag vill utan måste alltså vara väldigt långsam i mina rörelser. Detta gör att jag aldrig kommer hinna till bussen, eftersom jag måste gå dit då det inte finns någon hemma som kan köra mig.

Annars? Underbart vårväder ute, så lite arg är jag över att jag alltid måste sova så förbannat länge. Hade varit mysigt att åka upp till stan och mysa i skolan. Dessutom är vår städerska här, så det känns så jobbigt att vara hemma samtidigt. Och nej, städerska är inte så jävla konstigt att ha. Min mamma har 3 företag och hennes sambo är VD i ett stort företag, jag pluggar så vem ska ha tid att städa huset? Dessutom, det är ingen hushållerska vi har som går och plockar undan och tvättar åt oss, utan hon städar. Damsugar, våttorkar alla golv, torkar av alla ytor och tvättar fönsterna när det behövs.Hon är ung och skitrolig!

Nu ska jag strax gå och äta frukost och sedan sätta igång och plugga något. Har några småuppgifter kvar som jag tänkte sätta igång med, sådant som är så onödigt att ha efter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0