I <3 LIPSY

Imorse, strax innan jag skulle sätta mig i bilen och köra och hämta Alex så tittade jag in i brevlådan och såg att jag fått en AVI från posten - yes! Min klänning från Lipsy som jag "fyndade" på Ebay har kommit och jag körde givetvis och hämtade ut den direkt. Sedan körde jag upp till stan där det blev fika i några timmar. Tog även en runda på stan och tänkte köpa mig ett par skinnbyxor från H&M, men de var slut i min storlek - typiskt!

Vid sex-tiden befann vi oss på skolan, Amanda & co har som projektarbete att annordna en välgörenhetskväll för att stödja våldutsatta kvinnor. Mycket trevligt var det, intressanta föreläsningar och filmer bland annat.
Nu är jag äntligen hemma - det har varit en lång dag känns det som. Huvudet dunkar och jag är trött som bara den. Blir kanske en tidig kväll? Brukar ju inte gå så bra, men ikväll känns det som jag kommer lyckas!

Tillbaka till klänningen, den är verkligen helt underbart fin! Tyvärr är den en storlek för stor, så jag ska ta och sy in den hade jag tänkt, vill ju att den ska sitta helt perfekt. Fast jag vet inte om jag ska våga mig på att göra det själv, vår symaskin är ju lite som den är och hoppar över stygn och grejer. Kanske ska ta och lämna den till någon som har en fungerande symaskin och som är lite mer "utbildad"? Själv brukar jag experimentera varje gång jag syr, men vet inte om jag vågar göra det med denna fina. Bilder kommer!


Imorgon ska jag til skolan, men först ska jag leka taxiverksamhet och hämta upp 3 personer på vägen. Snäll jag är, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0