i´m off!

Sådärja, vill bara önska er alla en trevlig kväll, oavsett vad ni gör. Nu ska jag ta bilen och köra hem till Lisa för att lista ut var vi tre töser ska ta vägen ikväll. Jag sover hos någon av tjejerna och tar bilen hem imorgon igen. Oroa er inte, jag kör inte onykter!




Ikväll kör jag en väldigt enkel outfit med jeansleggins och svart fodral från Gina Tricot. Den lilla svarta väskan är med som vanligt, och på fötterna hittar vi mina svarta ankelboots från DNA - världens skönaste trots en klack på ca 10 cm.


Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Jag förstår din poäng. Men musik är musik, den får människor må bra. Att vara tillägnad något band betyder inte att ens egna 'kärlek' betyder mindre för att andra gillar det. Jag har lärt mig att man måste fokusera på bandet, inte fansen (;

2009-03-15 @ 14:24:05
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0