lördag

Hej bloggen!

Sorry för dålig uppdatering igår, men jag hade inte riktigt tid. Först var jag i skolan, hämtade mina studentkläder + mössa. u känns det riktigt nära! Räknade ut att jag har ca 30 skoldagar till studenten, det är helt sjukt vad tiden går fort!
Anyway, hade även två lektioner, Psykologi B och Filosofi B - favoritämnena!
Efter skolan tog jag bussen hem och där väntade en st pojkvän. Hade en lugn myskväll med god mat och mys i soffan.

Mer då? Lördag idag, är sjukt sugen på att dra ut och göra något kul, men ingen annan verkar vara sugen på att göra någonting så jag antar att det bara kommer rinna ut i sanden. Suck, jag hatar kvällar som denna. Eftersom jag är partysugen så kommer jag bli på sjukt dåligt humör, så för att ni ska slippa höra mina klagomål på hur fruktansvärt tråkigt liv jag lever, så ska jag nog hålla mig borta från bloggen ikväll. Det blir bäst så.


Nu ska jag fortsätta med att inte göra ett skit - ha så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0